O společnosti

Jsme rodinná firma s tradicí a praxí v oboru již 15 let! Našim posláním je individuální přístup ke každému klientovi, kterému jsme schopni ušít pojištění na míru, za ty nejnižší ceny na trhu.

Společnost Fin Maro s.r.o. byla založena 13.8.2007 – s jedním společníkem – ing. Marie Trnkalová (v oboru pojišťovnictví pracuje od roku 2003, do registru pojišťovacích zprostředkovatelů zapsána 20.8.2005 pod číslem 029120PPZ), a to s cílem pracovat v oboru pojišťovnictví – se zájmem především o pojištění majetková.

Postupně k  společnosti přešli zkušení pojišťovací zprostředkovatelé – Ing. Milan Trnkal, pan Václav Hanzák ze Vsetína, Ing. Purgertová z Hranic, paní Zichová z Velešovic a další. V roce 2008 začal pro společnost pracovat i syn – Tomáš Trnkal a společnost se stává rodinnou.

2.3.2010 se druhým jednatelem stal Ing. Milan Trnkal. Vznikají smluvní vztahy s dalšími novými sjednateli.

Sídlo společnosti od počátku až dosud je na stejné adrese – Vrahovická 2527/5. Zpočátku jedna malá kancelář s přepážkou pro jednoho sjednatele a max. 2 klienty, ale s růstem společnosti se prostory zvětšovaly až do současné podoby, kdy obýváme téměř celé patro.

Společnost si pronajímá další kanceláře – v Přerově, ve Vsetíně, v Prostějově na Demelově ulici a ve Velkém Meziříčí.

Zásadně se po celou dobu nezměnilo zaměření podnikatelských aktivit – společnost je smluvním partnerem všech velkých pojišťoven na českém trhu, v detailu se zaměřením na pojištění majetku (zejména vozidel, nemovitostí, domácností, odpovědnosti, zdravotní pojištění cizinců, cestovní a úrazové pojištění). Jsme schopni kompletního pojišťovacího servisu pro firmy – máme několik velkých věrných a spokojených klientů.

Spolupracující sjednatelé mají k dispozici vynikající evidenční systém KVATRO – naleznou v něm všechny smlouvy, zrušenky, hlášenky, informace o provizích, skeny dokumentů, kontakty na svoje klienty. V tomto systému mohou využít tzv. bleskovou nabídku – pro srovnání pojišťoven a dále možnost sjednat přímo i smlouvu.

Společnost příliš nespoléhá na reklamu, nejvíce se jí osvědčuje péče o stávajícími klienty a doporučení.